loading...
دختر چاق :|
فرفری بازدید : 156 یکشنبه 16 تیر 1392 نظرات (1)

دلو های من سلامــــــ جطوریـــــــــن؟من امده ام وای وای من امده ام:| خوب اومدم با یه خاطره که تقریبا چند باری پیش اومده:)))).................

مایه مغازه ای یه کوجه بالاتر از مدرسه که همه چیزای ترش و زیر شاخه های انار میفروشه داشتیم اسمش شناره اولین بار مهسا دوتومن پول داشت رفت یه کاسه الوجه خرید اورد خوردیم:) بعد همینطور نوبتی پول میارودیم:) چیز میخریدیم تا یه روز بابا عزیزم منو دید:| گفت کجا؟ ماهم که دیدیم هوا پسه نه گذاشیتیم نه برداشتیم 

- اومدم ازت پول بگیرم برم شانار:|

-پس این چیه تو دستت؟:؟

- پول دوستمه پول بده من برم شانار بگیرم:}

و هیچی ماهم رفتیم شانار با دوستان شریف وارد شدیم هوا خنک همه با کلاس داشتن کوفت میکردن:| منم نمیدونم چه مرگم شد تیریپ فریدونم گرفت:)))) رفتم دم صندوغ خیلی راحت نشستم رو دسته ی مبل:|با صدای بلند گفتم

- اغا سلام:|

-سلام چی میل دارید:)

- اغا قربون دست بستنی انار:}

- همه ی این پول بستنی؟:() (ماشالاه بچه ها خیلی خوش اشتها بودن)

-بعله 5 تاشو تو ظرف بزارید رفیقم ببره خونه:)))))))))))

- باشه:|

حرفامون که تموم شد سپیده هلم داد از رو مبل بلندم کرد در گوشم گف

- مرض دختره گاو ادا اطواریه؟:(

- مگه چه کرده ام من بیچاره؟:)))))))

- کصافط همه دارن تو رو نیگا میکنن کره خر ابرمونو بردی :{

به اطرافم نیگا کردم همه مث خر تو گل رفتارم مونده بودن:| منم پرو اصن به رو خودم نیاوردم ب:))))ه سپیده گفتم 

- خفه بابــــــــــــــــــــــــــــــــا(ببخشید ما یکم تو مدرسه بی ادبی میحرفیم)

به عمد بلند گفتم 

- نگا کنن تا چششون بیفوته وسط اب انار و بستنی هاشون:))))))

یهو همه دوباره مشغول کار خودشون شدن:)

- ستاره خفه میشی یا نه؟:!

- نــــــع:))))))

بعد برگشتم یکم از تست ها مزه کنم دیدیم بابا جلو شیشه مغاره واساده:| گفت ستاره کارت تموم شد بیا بریم خونه:| هیچی دیگه منم از اون روز غلط کنم برم شانار:| :)))))))دختر سال دومی

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط زی زی گولو در تاریخ 1392/04/17 و 2:12 دقیقه ارسال شده است

خخخخخخخخخخخخ تو که همیشه فریدون منی"شکلک))
تازه نگفتی قبل و بعدش همیشه بقیه میرفتن شاناز تو دم در وا میسادیا یادته فری؟شکلک


کد امنیتی رفرش
درباره ما
خب درسته الان تابستونه ولی میخوام از سال دومی شدنم و سال دومی بودنم از سرنوشتم براتون بگم این وبلاگ نه شاده و نه غمگین زندگیه.....
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 8
  • کل نظرات : 9
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 3
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 5
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 8
  • بازدید ماه : 7
  • بازدید سال : 24
  • بازدید کلی : 3,415